STRATÉGIAI PARTNERÜNK A KULCS PATIKA! KLUB KÁRTYÁNK ELÉRHET? ORSZÁGOS HÁLÓZATÁBAN! Kattints!

Szia! Belépsz vagy Regisztrálsz?

Ha nem tudod, milyen sportot űzz a várandósság 9 hónapja alatt, akkor sétálj ki a strandra! A strand nem csupán a napozásról, pancsolásról, hamburgerről és a fagyiról szól, hanem helyet ad egy kiáló sportágnak, az úszásnak.

Mikor a fájdalmak már megszűntek és visszatért az energiánk, valamint a baba alvási szokásai is megengedik, a nők felteszik maguknak a kérdést: "hogyan nyerhetem vissza a megszokott formámat és súlyomat"?

A terhesség hízással jár, ezt mindannyian tudjuk. Nem mindegy azonban, hogy a felszedett súly miből tevődik össze. Alkattól függően az ideális súlygyarapodás 8-12 kg. 

Már az edzés gondolatától is legszívesebben elrejtőznél a világ elől? Ha korábban aktív, sportos életmódot folytattál, nyilván számodra is furcsa, hogy hogyan mehetett el a kedved ennyire a mozgástól.

Van, aki tapasztalatból, míg mások csak hallomásból, de mindannyian tudjuk, hogy a szülés után nem kis feladat leadni a felszedett súlyt. 

Megjelent a két csík a terhességi teszten, óriási a boldogság. Lehet is, ezek csodálatos pillanatok! Elérkezett az idő arra is, hogy ha eddig nem tetted, akkor elkezdj tudatosan táplálkozni.

Attól, hogy kisbabát vársz, még nem kell lemondanod a mozgás öröméről. Sőt, kimondottan ajánlott sportolni, csak kisebb intenzitással, mint korábban. 

A testedzésnek rengeteg módja van, de kétségtelenül a fitnesz a legjobb választás. Fedezd fel, hogy érhető el mindez kimondottan a szülés előtti, a szülés körüli és az azt követő időszakra kidolgozott gyakorlatokkal.
Hallottál már a fitneszről, de nem tudod pontosan mi is ez? A fitnesz egy életstílus, ami a helyes táplálkozáson és a célzott testedzésen alapszik.
A leggyakoribb indokok, amelyekkel igazoljuk az otthonülő életmódot, az általában az edzőteremre fordítandó pénz-vagy időhiány. Ugyanakkor, mi lenne, ha létezne az ideális módszer, amivel otthon is tudnál gyakorolni és nem lenne időigényes?