STRATÉGIAI PARTNERÜNK A KULCS PATIKA! KLUB KÁRTYÁNK ELÉRHET? ORSZÁGOS HÁLÓZATÁBAN! Kattints!

Mit egyen a kismama, ha szoptat?

2015-10-31

Szia! Belépsz vagy Regisztrálsz?

Nem csak rengeteg vízre lesz szükséged a szoptatás során, hanem fehérjében és tápanyagban gazdag ételekre is, vagyis egy átfogó, egészséges, kiegyensúlyozott étrendre. 

Joghurtos-gyümölcsös smoothie


A sok folyadék ellátja a tested anyatejjel, így ügyelj arra, hogy a szoptatás időszakában nagyon sokat igyál. Választhatsz vizet, gyümölcslevet, tejet, a lényeg, hogy folyadék legyen. Adj néhány jégkockát a smoothie-hoz, és máris kész a folyadékban gazdag, tápláló tízórai.

Steak spárga salátával


Annyi fehérjét egyél, amennyit csak bírsz. Kiváló fehérjeforrás a tejtermékek és a húsok. Ha már unod a grillezett csirkemellet jégsalátával, vegyél marhahúst, készíts steak-et, a salátát pedig dobd fel némi spárgával vagy spenótlevéllel!


Csőben sült lazac zöldségágyon


Vágj össze mindenféle zöldséget apró kockákra: padlizsánt, sárgarépát, burgonyát, paradicsomot, paprikát, hagymát, illetve amiket még kedvelsz. Szórd meg zöldfűszerrel, majd fektesd rá a lazacszeleteket. Told be a sütőbe, és egy órán belül tálalhatod is a mennyei vacsorát.  


Ha úgy veszed észre, hogy egyes ételeket „nem kedvel” a kisbabád, akkor ne erőltesd azokat, egyszerűen hagyd ki az étrendedből!


Csirkemell párolt karfiollal és fenyőmaggal


A roston sült csirkemellet és a zöldségköretet bolondítsd meg egy kis pirított fenyőmaggal. Tálalásnál csurgass rá egy kevés citromlevet, nagyon üde ízt varázsol neki! A csirke kiváló fehérjeforrás, fogyaszd gyakran!


Kecskesajtos-spenótos spagetti


Bolognai szósz helyett tegyél a spagettire (ha lehet, teljes kiőrlésű tésztát válassz!) friss spenótlevelet és kecskesajtot! Meglátod, imádni fogod!

Ajánló

Természetes, olcsó, és jó szórakozás is!
Ne hagyd abba az edzést.
Végezd naponta akár!