STRATÉGIAI PARTNERÜNK A KULCS PATIKA! KLUB KÁRTYÁNK ELÉRHET? ORSZÁGOS HÁLÓZATÁBAN! Kattints!

Mozgás a babával

2017-03-07

Szia! Belépsz vagy Regisztrálsz?

Újdonsült édesanyaként a nap 24 órájában elfoglalt vagy, de ez nem jelenti azt, hogy tudatosan ne illeszthetnél be 1-1 óra mozgást a napjaidba. 

Azért, hogy ezt bebizonyítsuk számodra, összegyűjtöttünk néhány olyan gyakorlatot, amit otthon, a babával együtt végezhetsz. Ezek a gyakorlatok az egész tested átmozgatják, és csak néhány percet vesznek igénybe. Ha az orvosod is támogatja, akkor a baba születése után hat héttel már elkezdheted a mozgást. 
 
Tánc

A táncolás kardio mozgásnak számít. Előnye az, hogy miközben táncolsz, észre sem veszed, hogy mennyi kalóriát elégetsz. Szinte minden izmodat megmozgatja, és mindez mosolyogva, élvezettel történik. Tartsd a kisbabádat a kezedben, öleld magadhoz, és kapcsolj be olyan zenét, amire szívesen táncolnál. Mindketten nagyon fogjátok élvezni, a kilók pedig csak úgy olvadnak majd rólad.  

Felülés

Feküdj hanyatt, térdeidet hajlítsd be, talpad helyezd a talajra! A babát ültesd a hasadra úgy, hogy a háta nekidőljön a combodnak. Kezdj el felüléseket végezni. Miközben felülsz, mosolyogj a kicsire. Hatalmas kacaj lesz a jutalmad minden egyes erőfeszítésnél! Végezz 3*12 ismétlést!

Felülés – láb a levegőben

A testhelyzet az előzőhöz hasonló, annyi különbséggel, hogy behajlított lábaidat nem teszed a talajra, hanem végig a levegőben tartod derékszögben. Fektesd a babát a lábszáradra, majd egyidőben közelítsd egymáshoz a vállad és a térded. Ez a gyakorlat megengedi, hogy minden felülés alkalmával egy puszit nyomj kisbabád homlokára. Végezz 3*12 ismétlést!

Vállak

Ülj törökülésben, tartsd egyenesen a hátad, és fogd a babát a kezedben, mintha állna. Majd emeld fel a babát olyan magasra, amennyire csak tudod.  Végezz 3*12 ismétlést!

Tippek:

* A baba biztonsága: az olyan gyakorlatokat, amelyeknél a babának meg kell tartania a fejecskéjét, csak akkor végezd, amikor már elég idős ehhez.
* A mama biztonsága: Mielőtt elkezdesz mozogni, ne feledkezz meg a bemelegítésről a sérülések elkerülése érdekében.

Ajánló

Szakíts időt a feltöltődésre!
Természetes, olcsó, és jó szórakozás is!