STRATÉGIAI PARTNERÜNK A KULCS PATIKA! KLUB KÁRTYÁNK ELÉRHET? ORSZÁGOS HÁLÓZATÁBAN! Kattints!

A szebb álmokért!

2015-09-01

Szia! Belépsz vagy Regisztrálsz?

Elmondhatatlanul fáradt vagy, és csak egy nyugodtan végigaludt éjszakára vágysz, de mégsem jön álom a szemedre. Mi a megoldás?

Alvásszakértőket kértünk meg, hogy segítsenek megoldani a kismamák alvási problémáit, íme néhány hasznos jó tanács:

 

- Hagyjuk el késő esti nassolást! Kismamaként gyakran éhesek vagyunk, azonban lefekvés előtt 2 órával nem ajánlott nasizni, mert refluxot, illetve gyomorégést okozhat, ami rontja az alvási esélyeinket.

 

- Forduljunk oldalra! Az oldalunkon történő alvásnak több előnye is van: csökkenti a méhben lévő nyomást; segít jobban lélegezni; valamint megnöveli a bébi vér és tápanyagellátását.

 

- Támasszuk alá a testünket! Polcoljuk alá a fejünket és a felsőtestünket, és ilyen módon használjuk ki a gravitációt tüdőnk tehermentesítésére. Ez a praktika is a légzést segítve járul hozzá a jobb alváshoz.

 

- Fárasszuk el magunkat! Az álmatlan forgolódás helyett keljünk fel és csináljunk valami olyan dolgot, ami untat és elfáraszt. Például sétáljunk néhány kört a ház körül, vagy csináljunk meg pár apró házimunkát. Ez talán megteszi a hatását…

 

- Szerezzünk be kényelmes ágyat! A terjesség alatt a gerinc és az azt körülvevő izmok nagyobb terhelést kapnak, így éjszaka teljes kényelemre van szükségük a regenerációhoz. Ha az ágy nem elég kényelmes, szerezzünk be egy plusz matracpadot, vagy kiegészítő párnákat.

 

- Lopva aludjunk! Ha van egy-egy fél óra szabadidőnk nap közben, gyakoroljuk a rövid 20-30 perces „kisalvásokat”. Ennyi idő alatt az ember nem esik mély álomba, így könnyű utána felébredni, de enyhíti az esetleges éjszakai rosszalvások okozta fáradtságot.

 

Jó éjszakát!

Ajánló

Tedd?! Ne tedd?! Előbb olvasd végig!
A választás a Te kezedben van!
Tippek, amelyek garantáltan segítenek.