„CÍMLAPON AZ OLVASÓ. JELENTKEZZ TE IS!" fő címsorral jelent meg november 17-én az Éva magazin decemberi lapszáma a Marquard Media kiadásában.
A lap főszerkesztője, Pócsik Anita, szerkesztői levelében így ír a megújult Éváról:
„Még soha nem volt akkora öröm megosztani veletek a gondolataimat, és soha nem volt még akkora öröm ajánlani a lapot, mint most, pedig tizenkét éve írok hónapról hónapra szerkesztői levelet.
Így utólag már azt mondom, nagy boldogság volt megírni nem egészen három évvel ezelőtt az első Éva szerkesztői levelét is, de akkor az izgalom elnyomott bennem minden mást: vajon milyen lesz a magyar női magazinok közé szándékaink szerint új hangvételt, új stílust hozó lapunk fogadtatása?
Azóta bebizonyosodott, hogy az Évában nemcsak mi ismerünk magunkra, akik csináljuk a lapot, hanem ti is, akik olvassátok, egyre többen.
Mindig is számítottunk rátok: a bennetek lévő intelligenciára, érzékenységre, nyitottságra, szépségre, igényességre, érzelmességre, racionalitásra, azaz az igazi és teljes nőiességre. Erre alapoztuk például a vendégszerkesztői, a Gardrób vagy az Emlékszel? című rovatunkat. És ha már így egymásra találtunk, miért ne lehetnétek ti a címlapon is? Csináljunk együtt egy kis sajtótörténelmet! 2009 decemberétől az Éva címlapján ti, az olvasók szerepeltek! Nemcsak egyszer, hanem hónapról hónapra."
A „Címlapon az olvasó" koncepcióval az Éva címlapja még hitelesebben tükrözi a magazin értékrendjét, megmutatva a lap „igazi arcát". Ez valódi, forradalmi változást jelent a női magazinok piacán: nem csupán egy egyszeri ötlet, hanem hónapról hónapra megvalósul.
A vállalkozó szelleműek a magazinban és az evamagazin.hu honlapon megtalálható címeken jelentkezhetnek címlapmodellnek.
A mindenkori borítón szereplő olvasóval a lapban miniinterjú készül.
Az Éva mérete is megváltozik. Azért, hogy minél több helyre eljusson, egységesen egy köztes, ún. midi méretben jelenik meg, mely egyedi a magyar női magazinok piacán.