babamamatudakozo.hu - kezdőlap kattints a részletekért babamamatudakozo.hu - regisztráció

9 hónap

Szia! Belépsz vagy Regisztrálsz?

„A harmadik trimeszterben gyakrabban láttam a pizzafutárt, mint a szülészorvost!” – Azt gondolom, hogy minden kismamának ismerős ez a mondat.

A testedzésnek rengeteg módja van, de kétségtelenül a fitnesz a legjobb választás. Fedezd fel, hogy érhető el mindez kimondottan a szülés előtti, a szülés körüli és az azt követő időszakra kidolgozott gyakorlatokkal.

Az élet egy csodálatos utazás, halljuk számtalanszor. Különösen igaz ez a várandósság varázslatos negyven hetére, amikor is a kisbabád a testedben növekszik. 

Mielőtt búcsút intesz 9 hónapra a koffeinnek és felhagysz az edzéssel, olvasd el cikkünket, amiben leírjuk, hogy mi az, ami csupán tévhit a várandósság kapcsán. 

Hallottál már a fitneszről, de nem tudod pontosan mi is ez? A fitnesz egy életstílus, ami a helyes táplálkozáson és a célzott testedzésen alapszik.
Az anyaság nem egyszerű feladat. Az alváshiány, a fizikai fáradtság, a szoptatás és a baba gondozása igencsak megnehezíthetik a szülés utáni időszakot.
A leggyakoribb indokok, amelyekkel igazoljuk az otthonülő életmódot, az általában az edzőteremre fordítandó pénz-vagy időhiány. Ugyanakkor, mi lenne, ha létezne az ideális módszer, amivel otthon is tudnál gyakorolni és nem lenne időigényes?

Elmondhatatlanul fáradt vagy, és csak egy nyugodtan végigaludt éjszakára vágysz, de mégsem jön álom a szemedre. Mi a megoldás?

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) szerint az első hat hónapban biztosított anyatejes táplálás jó hatással van a baba testi és lelki egészségére.

Megkérdeztünk néhány kismamát, hogy mit javasolnak azoknak, akik még a várandósság elején járnak. Illetve mit tennének, ha visszamehetnének az időben.